BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, May 26, 2010

Tersirat dan makrifat..







Lu mungkin paham apa yg tersirat.. Tp mungkin x paham apa yg makrifat..


Gwa terkesima ngan apa yg 'nenek kebaya' ckp td.. Seram sejuk batang tengk0k gwa..
Hurm.. Gwa kena gak wat kenduri doa selamat kat rumah gwa..
Dah lama sgt x wat kenduri kat rumah gwa..
Boleh trus wat kenduri arwah untuk arwah ayah gwa..


⊙ x perlu fhm apa yg tersirat dlm entry gwa kali ni...

6 whooperz:

E said...

nenek kebayan cakap apa? episod yg mana? sy x tengok la. yg ni ulangan punya.. yg dulu sy tengok..

Whoopz said...

Heheh.. Gwa pun tgk yg ulangan gak E!
Yg kaler2 tu la apa yg dia ckp.. Tp xde la gwa lu mcm gwa taip tu.. Hahah

~BUTfulsay~ said...

adehh.. lu bikin gwa fenin lah.. tp xpe arh.. sbb gwa ttp phm ape means entry lu kali nih.. (do i really know??) wahahaha..

Whoopz said...

Hahah.. Lu memang hebat.. Gwa pun x brape nak taw ape yg tersurat.. tersirat n tersilat dlm entry gwa kali ni.. Hahaha..

Redbloodsnow said...

hurup ko beso kecik beso kecik tuh aku payah nkbaco weh. ko nihhhhh dok main beso kecik beso kecik lak...hahaha. :P

Whoopz said...

Mintak mahap le ek.. Tgk via operamini gwa ni ok je.. Ngan lapt0p or pc x taw la plak..