BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, May 03, 2010

Dah semakin karut.. Part 2..





Berkelip la pulak.. Ampeh tol.. Mintak mahap la kalau sktkan mate org yg tgh baca entry ni ek.. X sangka lak template yg baru ni blinkin' mcm gini..

Header pun dah ter.. Edit jugak.. Mcm ampeh la jugak gwa rasa..
Plug in c0mment pun dah xde.. Dah guna k0men standard blk.. Cadangan cik dahlia tu akan gwa timbangkan.. Mayb gwa guna jugak 1 hari nanti.. Mekasih ye cik dahlia..
Hurm.. Apa lagi yg br ek? Lagu.. Gwa dah masukkan gak lagu baru.. Layan je la..
Rasa²nya esok gwa tuka lg template kot.. Hahah.. Ampeh tol la.. Dah semakin kar0t.. Kalau ik0tkan gwa, x tukar template pun xpe.. Tapi kesian pulak kat 0rg yg masuk bl0g ni.. Mesti pening tgk 'traffic light' kat cni.. Gwa yg guna henp0n ni xde nampak pun yg blinkin' tuh.. Gwa just nampak column p0sting ngan widgets je..
Kalau ada yg rasa pat0t aku tuka template ni sila dr0p c0mment ek..

6 whooperz:

Kapten said...

oh yeah! jom disko bebeh
haha



Kantoi Aku Meminati Seseorang (PART 3)

Whoopz said...

Hahah.. Mcm mana kapten.. Pat0t aku tuka ke template ni?

Redbloodsnow said...

hahaha..tuh ler pasal bro. berpinau mate aku tgk wallpaper tuh. cpt pi tuka...kang rabun warna plak pasneh..hehe :P

Whoopz said...

Kena la tuka lg nampak gayenya.. Thanxs zie..

Noor said...

sakittttttttttt

Whoopz said...

Skt ape cik n0or? Hahah..