BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, May 18, 2010

*jika ditimbang dosa ngan pahala.. then pahala yg berat.. dosa ringan.. x menjamin kite terus masuk ke syurga.. dosa kite yg ringan tu akan membawa kita neraka dulu.. Allah akn kasi kite seringan-ringan pembalasan.. Dia akn kasi kite selipar utk ke neraka.. So xdelah panas sgt kot? Mana ada x panas weh.. Panasnya akn membuat usus kite bergegar.. Jatuh ke tumit.. ALLAHHUAKBAR..* Sumber ~ ceramah agama pahang fm tengah ari td..


andai kutahu
kapan tiba
masaku
ku akan
memohon
Tuhan jangan
Kau ambil
nyawaku
reff:
aku takut
akan semua
dosa dosaku
aku takut
dosa yang
terus
membayangiku
andai kutahu
malaikatMu
kan
menjemputku
izinkan aku
mengucapkan
kata tobat
padaMu
ampuni aku
dari segala
dosa dosaku
ampuni aku
menangisku
bertobat
padamu
aku manusia
yang takut
neraka
namun aku
juga
tak pantas di
surga..

7 whooperz:

Sharinginfoz said...

semoga kita dipermudahkan untuk segala urusan kan...

Budak US Tak Tahu Maths??

Whoopz said...

Yeap.. InsyaAllah..

~BUTfulsay~ said...

nmpk ganaz tp x beerti kejam kn?? adehh.. insaf sekejap.. huhuhu....

Whoopz said...

Hahah.. Gwa mcm durian.. Berduri kat luar, kasar.. Tp kat dalam manis, lembut n lemak.. Hahaha..
Glad if sumbody c0uld felt sumthin by reading the posting in ere.. Thanks..

Redbloodsnow said...

insaf aku baca entry ko nih bro. sesungguhnya Allah maha adil kan.

Whoopz said...
This comment has been removed by the author.
Whoopz said...

Mana plak ilangnya k0men dak zie td? Ishk