BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, May 04, 2010

Kakak dah xde...

Mcm biasa pg td aku bangun.. Basuh muka.. Then bukak pintu dapur.. Tgk kakak still tido kat tempat biasa.. Ini dah dikira pelik.. Biasanya pagi² lg kakak ngan kecik dah bising² mintak makan.. Tp arini kecik je yg ada.. Senyap je.. Xde lak dia nak kejar² aku mcm selalu.. Aku tgk kakak langsung x bergerak.. Bdnnya.. Ishk..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Kakak dah xde.. Bdnnya dah keras.. Mata ngan mulutnya terbukak.. Ya Allah... Sedih sgt aku.. Mak aku suh g tanam.. Tp aku mcm x sampai ati nak tanam kakak.. Aku ambik kecik.. Aku belai² kecik.. Tp kecik x mcm biasa.. Dia da xnak dibelai mcm biasa.. Aku letak atas riba.. Kecik turun.. Byk kali.. Ishk.. Kecik marah aku ke.. Urgh.. I cant even take a gud care 0f tw0 little kittens..
Dah nak tengah ari br aku tanam kakak.. Byk aku isap rokok nak c0ver sebak dlm dada..
Hishh.. Time aku type ni pun rasa sedih lg.. Ishk.. X r0ck dah mcm ni.. Ampeh bet0l.. X sangka b0nding antara aku ngan kakak sampai buat aku rasa mcm ni..
Kecik arini syp je.. Dah xde teman dia nak guling².. Maen tangkap² ekor..
Dah ar.. X nak type dah.. Sedih weh..











uUwWaaAAaaa.... . . .

5 whooperz:

Redbloodsnow said...

alahaiiii...cian kan bile nyau nyau kte mati :( eh tuh pic nyau ko ker tuh bro? ker pic nyau gediks tgh tdo ek? hahaha

comel n geram lak aku tgk. rase cam nk geletek jek usus perut beliau..miahahahaha

Whoopz said...

Tu nyau cik go0gle la zie.. Nyau go0gle semenya gedik2..

klatecelop said...

Suda tada ka? Aiyyaakkkk.. Manyak kacian la itu tecik w0o..

larra said...

ala..camner kakak tu leh mati pulak..haduhh..sedih ni tau..tekezut pun ade..baru je dok sebut sebut dia aritu..tu la ko whoopz..ko pegi kasi susu anlene 50 + hemak engko nyer tu..ler pasal.ko tau tak kecik tu bukan marah ngan ko..dia rindu kawan bermain dia yg mati tu..sabar yekk..

Whoopz said...

Klatecelop : xde dah.. Dah selamat dikebumi.. Dtg la tahlil malam ni..

Larra : kecik pun dah x nak makan.. Mkn vitamin je..