BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, October 02, 2010

Monolog!

Dah seminggu... skt kepala masih setia ngan gwa.. X nak jugak pergi meninggalkan gwa.. Or maybe gwa yg patot meninggalkan 'dia' ?
Dah rasa mcm sebati sgt ngan gwa.. Bangun tido, skt kepala.. Sampai la tido semula.. Nak pergi klinik malas.. Ye ke malas? X kot.. Gwa fobia ngan klinik.. Ngan doktor.. Gwa benci ngan bau ubt2 kat klinik.. Paracatemol dah berpuluh gram gwa telan.. Mcm tu jugak.. Xde perubahan langsung.. Habis stok panadol big bos gwa telan..
Bila la agaknya nak ilang sakit kepala ni.. Terasa mcm 'high' je 24 jam.. Selera makan dah kurang.. Nak muntah je.. Tp x muntah2 pun.. Urgh! Gwa benci ngan keadaan muntah x muntah ni..
Sekarang ni pulak perot rasa pedih semacam je.. Patot ke gwa telan menstrual panadol pulak? Ishk..
Perasaan pulak jadik sensitiv sgt lately.. Nak marah je.. So, skrg komunikasi ngan big bos sgt la kurang.. Gwa avoid dr borak lebih2 ngan big bos.. Gwa x nak jd anak derhaka.. Kesian gak gwa tgk dia.. Xde yg nak melayan dia berborak.. Dia sgt2 suka kalau org layan dia borak.. Minta maaf la big bos.. Nanti kepala gwa da okay, kite borak2 lg.. Kite tgk lg video yg pelik2 yg gwa download kat internet.. Gwa juz nak dia happy je.. Mcm gwa happy masa gwa darjah 4 bila dia belikan gwa beskal, masa gwa darjah 3 dia belikan gwa bot.. (Bot mainan je wei..) Bola n mcm2 lg..
Tiap hari gwa cuba jadi anak yg terbaik buat dia.. Walaupun byk kali gwa gagal, gwa xkan putus asa.. Sebaik mungkin gwa akan cuba.. Janji gwa pada arwah ayah xkan gwa lupa..
X sangka, antara 4 org adk beradik, gwa yg terpilih untuk bersama ngan dia.. Thanx god.. Peluang ni kalau boleh xkan gwa sia²kan..
Jika ini ditakdirkan untuk gwa, gwa akan jadikan takdir ni yg terbaik untuk gwa dan dia..
Walaupun x pernah gwa ucapkan kat dia... 1 hari nanti akan gwa ucapkan kat dia..
































I love u mak.. Maafkan segala dosa2 gwa selama ni...

Skrg dia dah semakin berumur.. Semakin x sihat, semakin tertekan ngan keadaan kesihatannya yg x menentu...
Ya Allah.. Kuatkanlah semangat gwa..
Kuatkan azam gwa nak menghadapi semua cabaran dan cubaan...

Dah 3 pagi..
Gwa tido dulu..
Gwa maafkan semua kesalahan kawan2 yg buat salah ngan gwa.. Dan yg paling penting gwa mintak maaf pada semua kwn2 yg ada gwa buat salah... Maafkan gwa..


Life is pain? Nah.. If u kn0w h0w.. Life is full of joy...

12 whooperz:

adrinaqamarina said...

:)

tido ye awak :D

nurul huda said...

pegi la klinik,bahaya la kalo biarkan sakit kepala 2! Kesian kt big bos 2 nanti,xde sape nk lyn die borak! Mudah-mudahan kesihatan incik wh0opz n big bos cepat sembuh. Bnyk2 bsabar. :-)

Noor said...

hurm...
sanggup x pegi klinik sbb benci ngn bau ubat?

berkorban la sikit

utk diri sendiri

kepit la idung tu ngn pengepit kain kejap

biussaraf said...

sakit gigi cepat2 jumpe dokte gg...!..lala
*paham x tetibe..haha-_-''

teddyuna said...

menangis bace entry ni.. pergi klik tngok whoopz skit ape.. bhye tau biar lme2

Whoopz said...

Bius : skt gigi n doc gigi xde dlm ini cerita.. :p


Teddyuna : erks.. Gwa wat sad st0ry ke? Sory.. N thanxs for ur c0ncerned.. :)

Whoopz said...

Qama : :p

Cikgu : ske ati je nak kepit idung mancung gwa ngan penyepit ek? Mancung ke? Hahah..


Huda : tima kasih... :)

aLya said...

uish..nape nie..g la kinik..
ne taw jupe doc cun cam dulu..hehehe
btw, jgan amal sgat paracetamol 2..
seyes x elok la..hehehe
get well soon :-)

wer9740 said...

hahaah allah ta'ala jadikan hari siang untuk mencari rezeki dan malam berihat dan tidur,,,,yg ko tiap2 malam berjaga tu melanggar fitrah alam tu,mcm mana tak sakit kepala....klu tgh2 malam tu bangun solat sunat ok gak...hahahaah

larradanish said...

whoopz..hakak nk kasi cadangan soh makan ektipas pun dah tentu tk berjaya..elok la ko dgr nasihat awek2 cun yg amat caring ngan ko kt atas sana..hehhehe

Whoopz said...

alya : gwa malu ar..

Wer : thanxs bro.. Skrg da start tdo awal..

Larra : ye la kak.. :p

Noor said...

pegi klinik la

eeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!