BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, October 27, 2010

Mati gak ko akhirnya..

Hahaha.. Ske gwa dpt berita ni.. Menyampah betol gwa ngan paul ni.. Kematian paul ni memang dah diramalkan.. Spesis paul ni biasanya jangka hayat x lebih dr 3 tahun..
Dulu ada gak berita yg mengatakan paul ni dah lama mati.. Yg ada masa worldcup tu bukannya paul.. Mcm² cerita.. Ramai la kot yg suke dgr berita yg paul skrg dah mati.. Tp ada ke yang sedih? Ada kot..
Td ada gak gwa baca yg paul ni akan difilemkan.. Pergh.. Popular betol paul ni..
Lps ni gwa nak ajar kucing lah.. Gwa nak ajar dia pilih² gambar bendera.. Next worldcup bleh la kucing gwa predict team mana yg menang... Mana la taw kot² ada yg offer kucing gwa sampai puluh2 ribu dollar.. :p

So.. Die.. die.. die.. U freakin pyschic octopus.. Hopefully u ll..

REST IN PAIN




Harap2 xde dah octopus yg mcm paul ni.. Hahah.. Tp golongan 'sotong' ni memang popular ar lately..
Contohnya sotong yg kat bwh ni.. Hidup jauh lebih lama dr paul..


















Adam lambutt..

Dia ni boleh x kalau gwa kategorikan dalam golongan sotong?
Bleh je la.. Lembut semacam je gwa tengok.. Hahaha..

Lembut = x rawks..

Ni antara sebab gwa x brape nak suka jantan lembut ni.. klik sini lembut²

Dan gwa syak adam lembutt tu ada menjalankan sextiviti mcm tu.. :p

15 whooperz:

ciK mOt (",) said...

sian dia weii...

biussaraf said...

bagus2...
mati bersama kesyirikan orang yg puja kat sotong cilak ni...

aLya said...

adam lambutt 2 memg la x rawks..
tapi ramai gak org nk tgOk knsert die..huhuhu

Fida Ghazi said...

sambal sotong & sotong kangkung jugak yang mengiurkan!

Whoopz said...

Cik mot : hahah.. Padan muka dia.. Ramai org tersasar kerana dia..

Bius : yeap.. Bg gwa paul juz penambah perisa je dlm wc yg lps..

Alya : org2 lembut je g tgk adam lembut.. Hahah..

Fida G : gwa sokong \0/

heheh.. Best plak gwa rasa panggil lu fida G..

Redbloodsnow said...

cian weh kat paul mati bro. yg tang adam lembut tuh lak...nyampah ah tgk. bermakeup² ngalahkan mpuan..citt

Whoopz said...

Redbloodsnow : hahah.. Sama la kite.. Lelaki mana leh makeup2.. Xrawks..

adrinaqamarina said...

sayangs yang yang :P

paul tu mati kat german kan? if m not mistaken.

nak sambal sotong la ari ne :)

sophie said...

saya suka paul! sian dia mati.. :(

Whoopz said...

Adrinaqamarina : yea la kot.. Kat restoren.. :p

Sophie : better lu ske kat paul moss

teddyuna said...

adam lembut ke lambert?

Whoopz said...

Una : lembutt.. Hahahah

nurul huda said...

adam lambert! <3
hahahha...


padam muke paul..
huhu dah ajal dea,nak bt cmne..
kehkeh..

Whoopz said...

Huda : adam lembut x rawks.. :p

Aisyah AR said...

but i love his voice...his song....huhuuu....