BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, November 25, 2010

(.)(.) Leha

Ali : leha.. U relaks je k..

Leha diam je.. Dia tau ape tindakan ali seterusnya.. Nak x nak leha terpaksa.. Leha terpaksa berserah... Leha pasrah..

Kalau diik0tkan hati leha mahu je dia terajang ali.. Biar dia tersungkur.. Biar ali tahu apa perasaan dia yg sebenar.. Tp ali dah terlalu lama wat keje mcm gini kat leha.. Leha dah terbiasa.. Kekadang leha pun menyukainya.. Tp ada masanya leha x suke.. Leha x suke bila ali memaksa.. Leha x suke bila dipaksa.. Leha benci berada dlm keadaan rela terpaksa..

Ali : kejap je leha.. Hop yu wil enjoi dis..

Ali mula meramas *tets tets leha perlahan... Leha diam je.. X guna dia melawan.. Ali dah byk berjasa kepada dia.. Mungkin ini je caranya dia membalas budi ali.. Ali semakin galak dgn keje2 meramas dia tu..

Leha cuba menahan rasa kestiman akibat perbuatan ali meramas *tets tets nya tu.. Leha sedaya upaya menahan diri dari mengerang kesedapan.. Tp ali terlalu otai.. Jari jemarinya memang hebat..
Leha dpt rasa yg dia akan tertewas lg dgn sentuhan² keramat ali..
Mulut dan mata leha tertutup rapat.. Leha sudah hanyut dalam nafsunya sendiri..

Dgn satu tarikan nafas yg panjang leha melempiaskan tahap ke*stim*an yg x dpt dibendung lg..


























mmMmbb0oOoohhhh...









Ali : cilake lembu ni.. Stim ar tu..

Ali meneruskan kejenya memerah susu lembu yg dinamakannya leha tu..

23 whooperz:

eqacashperlala said...

aku dah bajet cite lucah

hahaha!

Fida Ghazi said...

ah tak kira..walaupun cite pasal lembu..tapi ini tetap lucah!!

Catherine- said...

lembu pun makhluk tuhan jugak...
untuk ali, istighfar byk2...









luv,
catherine-

LiErOSe~QiEmi said...

ahahahaa..dah agak dah..LEMBU!! tapi btl kata kak fida, cite ni ttp lucah!! makanya ko yg lum kawin ni tak leh bace walaupun ko yg up N3 ni hahahah

tia said...

dem yu!
bole letak nme lembu tuh leha?!

aLya said...

jahar ar ali..die wat leha stim die nak marah2 leha plak..hahaha

Amirrah Zawani said...

sekalilembu da.. hahaha!!

Whoopz said...

Eqa : lucah eyh?

Fida : sama la kite.. Hahah..

Catherine : ali cuma menjalankan tanggungjawab dia memerah (.)(.) Leha.. :p

Bunga : ye la akak bunga.. Td pun gwa taip entry ni sambil tutup mata

Whoopz said...

Tia : dem ali la.. Dia yg taruk nama leha.. Gwa dah suggest nama anjelina, dia x nak..

Alya : ali cuma menjalankan tonggengjawab dia

Amirrah : ye cik amirrah.. Lembu yg bernama leha.. :)

teddyuna said...

whoopz.. gila la.. cite kamu buat una ketawa.. mula2 ingt cite lucah,,berdiri bulu roma una.. huhu btw kamu ttp rawx!

thnx sbb komen blog una siang tadi..

Whoopz said...

Una : thanxs to u t0o.. :)

Redbloodsnow said...

wakkakakaka...ko nih kan whooppppzzz...hampeh taw! wakenabeb taukkkk! mati2 aku beb lucah taw....hahha

Whoopz said...

Zie : tiada kejadian lucah berlaku dlm ini cerita.. Ali cuma menjalankan tanggungjawab dia.. Heheh.. :p

Queen M said...

ahahaha..em,wat saspens je :P

Rebelle Me said...

taley blah la!
hahaha

Whoopz said...

Queen : sekali sekala saspen rawks jugak.. Heheh

Rebelle : leha tu memang x bleh blah.. :)

W@n!eZ@ said...

hampeh...igtkan cite lucah apela tadi..hikhikhikhik..

wer9740 said...

masa whoopz tulis ceta ni,hormon dia tgh tak stabil hahahahaa...sambung siri kedua pulak bro...hahahha

Whoopz said...

Wanieza : gwa x bermaksud pun nak melucah.. Percayalah.. Heheh..

Wer : hahahah.. Bila nak blk bro? Lama x lpk zam zam..

che'ila said...

OMG..ingatkan lucah betul2 tadi..ekstrim betul la entry ni,18sx nehh..aku baru umo 17 tahun.

:)

Whoopz said...

Che ila : ali perah susu lembu je.. Mana ada lucah.. Kalau ada pun sikit2 je.. Hahah..

eiffel said...

camtaek tau!!!!*blushing!!!

xbek tau ali tuh...cian lembu...tergersang!!!muahahahahah xD

nurul huda said...

hey ape lucah lucah2 ni??

hhuhuhu xsenonoh! :p