BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, November 22, 2010

Cicak pokke




Smlm gwa lepak mcm biasa kat kedai kopi yg biasa gwa lepak tiap² malam...

Mcm² cerita kalau da lepak ramai² ni.. Sambil layan screen besar tgk dato kena belasah ngan lin dan.. Hampehnya set penentuan smlm.. Dato di ayam²kan dek lin dan..
Skt je ati gwa tgk muka lin dan yg semacam menghanjeng tuh.. Chehs.. Kalau gwa ada kat ctu mesti dah kena baling botol mineral dah lin dan tuh..
Tp dia memang terer arh.. Dia memang patot menang.. Dato sila berusaha lg.. Lu juara dunia dato.. Tp lu juz menang 7 kali je ngan lin dan tu.. Lin dan dah 17 kali meng ayam kan lu.. Dah.. Wat panas je cerita pasal bad main ton ni..

Tgh duk lepak² tu tetiba kuar cite pasal pokke.. Tau x pokke? Ala cicak besor yg harga gile² mahal skrg.. Katanya untuk buat ubt h.i.v.. Kesahihannya x dpt lak gwa pastikan...
Sampai ratos² ribu org sanggup beli utk pokke yg seberat 400g.. Pergh.. Ini serius.. Hahah.. Mcm wonderpet la plak..

Mcm² hujah la yg timbul bila da ramai² ni.. Yg member sorang tu ckp..

'x leh jual beli cicak ni.. Haram.. Kerana cicak la satu²nya binatang yg sibuk duk hembus api supaya marak masa nabi nak kena bakar dulu'

Yg sorang lg ckp

dah keluar dlm majlis fatwa ke?

Yg ckp 'haram' td ckp

majlis fatwa indonesia dah kuar..

Ada member gwa yg sorang ni tetiba menyampuk..

rumah gwa ada pokke.. Jinak.. Gwa beli 4 tahun lepas.. 4000.. Mata dia masa gwa mula² beli dulu.. Merah pink² sket.. Tp skrg da tuka jd itam.. Dia xtiv masa malam je.. Siang² jarang² sgt dia xtiv.. Menatang ni kalau gosok² bdn dia, dia akan mengeluarkan lendir.. Lendir tu la yg org kata bleh buat ubt.. Tp gwa x sampai ati nak jual weh.. Gwa sayang pokke gwa.. Gwa dah siap bagi nama kat pokke gwa..

Member gwa yg sorang lg tanya..

ape nama pokke lu bai?

Member gwa yg syok cerita td jawab..


















































p*ki..


Ampeh betol.. Chehs.. Hahaha

9 whooperz:

zai said...

whoopz asal member ko kureng ahahahhahaa

Hellioz said...

besar ke natang tu>?

Fida Ghazi said...

aku ye ye je baca... percaya ko!! tetau... cait!!!!

aLya said...

ish..zalim giler membe..hahaha
patot ar xnak jual pokke die..

teddyuna said...

ngeri una whoopz.. eee tkut tgok bintng mcm tu.. geli gli geli

eiffel said...

kahkahkah!!!member lu tuh citer betol ke gebang jerk tuh!

p/s :: betol ker kuarkn lendir...ker dabel meang???? XP

Whoopz said...

Zai : memang dia kurengg.. Nak je gwa 'tambah2' kasi cukup malam tu..

Hellioz : erR natang ape bro? Pokke? P*ki? Heheh

Fida G : hahah.. Gwa pun terase hampeh je malam tu

Whoopz said...

Una : mahal tu.. ErR.. Gwa pun geli gak.. Hahah

ei : gebang je.. Dia maksudkan *t0ots* bini dia.. Shilakak sungguh..

nurul huda said...

gecko!!!



heeh spesis zaza kan.
ngeee mmber 2 XSENONOH!!!!!!