BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, June 05, 2010

Ani + Mail





Dah lama gwa cuba snap gambar ni kat peti telibisen gwa.. Ari ni misi accomplished.. Hahah.. Dpt jugak gwa ambik gambar ani ngan gambar mail.. Bukannya gwa puja mereka.. Cuma gwa x puas ati je ngan iklan2 mcm gini kat peti telibisen gwa..
Nape la stesen tv masih mengeluarkan iklan mcm gini? Very pathetic.. Ngar0tz sungguh..
Nak namakan anak pun kena guna khidmat mcm gini ke?
Mesti ada 0rg kat luar sana Yg guna khidmat mcm gini agaknya.. Tu pasal la iklan mcm giani berlambak kat tv..
ANI + MAIL = AJIB?

Best ke nama baby ajib? Ape ke maknanya?
Kalau baik maknanya.. Alhamdullillah.. Gwa fail bab makna² disebalik nama neh..
Tu pun kire ok la gak.. Dibuatnya
ANI + MAIL = ANIMAL
Mcm mana???
Ishk.. Sanggup ke dpt jawapan mcm gitu..?
Kepada yg bernama mail ngan ani gwa mintak mahap.. Bukan gwa nak mainkan nama lu org.. Gwa juz x puas ati ngan iklan tu je.. Yg nama ajib pun sama.. Gwa mintak mahap gak.. Entry ni xde mengena ngan lu..


Heliza + ozman = ?

Lu tolong jawab hel..
Hahah..

Nota tambah :

sms GAZA to 32928

Setiap sms dicaj 50 sen..

Korang sms sampai abes kredit yg ada dlm henp0n korang..
Gwa dah..
Lu?
Ada brani?

13 whooperz:

[z@ck] said...

kahkahkah...
melampau gila iklan!

hellioz said...

macam2 gwa bole taruk neyh...
gyahahahahaahaah

ANIMAL?
xbley bla...
gyahahahahaahahahaha~

larra said...

memang hakak pun tak berkenan iklan cenggini..bat bisnes tak agak agak..jawapannya AJIB tu yg tak leh blah..hampasgas nyer iklan..sepe la sanggup sms tu yekk..

syAzAnA said...

haha
tengok dah iklan nie.
first thought pon sme, ANIMAL. haha
iklan-iklan.

Redbloodsnow said...

hahaha..tersengih aku bc jwpn animail tuh...hikhikhik :P

tujuhhariseminggu said...

tu tak kira yang ON CINTA tuh.. aduss pening ngan iklan2 zaman skang.. :)

LotsOfLove-Pearls said...

yooo..
gua datang berkunjung..

baru semalam gua ngn hozmate gua borak sal iklan nie..

katanya, kawan dia terai lah iklan nie.
nama dorang kan men cun punya nama.
sekali dapat nama 'aziz' daaaa..

gua guling2 gelak.

On CINTA..
hakhak..

@yuE said...

haha...yang iklan anda kesepian tu lg tak boleh belah...ape dah gersang sangat ke hape..bongok betol sape yang join tu...

~fisha~ said...

cool!!! i follow u~~~ tula pasal! hahah~ btw, suke title blog anda~ :)

Nunady said...

betul.betul.peliklah iklan sekarang...nama tak dijangka jadi animal...hahahaha....lawak betullah...siapa punya idealah nak buat ikaln macam tu...hahahaha
bayangkan nama hani+tunrejab=hantu....err..jangan salam faham ya...sesiapa yang bekenaan..nama ini tidak kena mengena dengan anda :)

nurul huda said...

hahha animail!

baru perasan.

tah pape pnye iklan.

nonsense saje!

Hana Picca said...

hahaha.. sama ngan akak nih..akak selalu tetiba hangin tgok iklan cenggini..hahaha

rhapsody LiN said...

ahahahahhaa~
aku pon pernah terfikir pasal iklan ni. budak2 belum sunat je kot yg gne sms cmtu.. h0h0h0~