BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, June 25, 2010

Kencing..






Nyanyuk hape??? Ni gwa la.. Bukan peti ais, bukan kereta, bukan motor dan bukan jugak mesin basuh... Hangin betol la gwa petang tadi.. Petang gwa spoil mcm gitu je... Hajat nak mengushar awek yg lalu lalang dpn rumah terbantot.. Syial.. Siyes punya siyel.. Dah la jiwa gwa x tenteram arini.. Ptg yg gwa harap dpt mendamaikan ati gwa lu punahkan mcm gitu je.. Nape bai? Xde angin.. Xde ribut.. Lu buat mcm tu? X puas ati? Selamba je lu ek? Gwa x kasi makan? 3x sehari gwa kasi.. Ape seme yg gwa makan lu mkn.. Gwa mkn beskot kering pun lu nak.. Gwa kasi... Arghh.. Tensen betol gwa ngan lu ni..

Okay.. Berbalik pd scene ptg tadi..

Gwa lepak dpn rumah.. Kucing gwa ada sama..
Tetiba kucing gwa dtg dkt gwa.. Belakang gwa terasa panas.. Gwa raba² belakang gwa.. Basah.. Gwa cium tangan gwa.. SAH..! Kucing gwa kencing gwa..
Mcm dia kencing kat motor.. Kete.. Mesin basuh dan peti ais serta menda2 yg dia x penah tgk kat rumah gwa.. Ini termasuk la motor² dan kete² kwn gwa..
X guno punya kuceng.. Ishkk..

25 whooperz:

Myth said...

lu banyak dosa ni...lu berak basuh tangan x?

@yuE said...

ape2 pon gua tetap sokong kucing lu...



kucing lu rawk!!!!!


ape name kucing lu haa????


kim salam kt dia..

tu pon kalau dia pangai jawab la...


macih....kencing byk2 lg ye encik kucing...gua suke...


(-_____________-)

Whoopz said...

Myth : kuceng tu nyanyok dah.. Dah tua.. Instead of kerusi dia pilih gwa..


Ayue : lu nak kucing tu? Nanti gwa p0s.. Bleh rasa kencing dia.. Hangat je.. Hahah.. Nama? Nama x penuh Cheng.. Nama penuh kucheng..

tujuhhariseminggu said...

uit... maybe dia konfius kot...

cheng: e eh, sofa la... yok kencing kat sini... :)

aLya said...

ouuchh!!! die xknal kot mne tndas n mendas2..haha
2 yg die kncing je..huhu

Whoopz said...

7hariseminggu : gwa yg ari2 kasi dia mkn pun dia leh k0nfius? Dia nyanyuk ar.. Dah tua..


Alya : lg skali dia kencing gwa, gwa sunat dia habis2an..

wer9740 said...

klu aku biar kena kencing oleh kucing dari kena kencing oleh orang.....klu org kencing pagi panas semacam je...huhuhuhuu

[z@ck] said...

sama la dgn kencing manusia.
panas.
hahahaha

Whoopz said...

Wer : memang ar bro.. Panas!


Zack : kucing harem jadas.. Bikin blkg gwa panas..

~fisha~ said...

wakakaa~~` kucin nak bermanje2 tu~ sabooo jela... comel wat! lol!:p

Whoopz said...

Fisha : x c0mel.. C0m0t abes baju gwa kena kencing..

Myth said...

hahaha~~nyanyuk?

bagi dia makan viagra. mesti sihat sejahtera pastu.

Nunady said...

Whoopz ! kucheng macam biu-biu dylah...cuma hidung biu-biu sebelah koko dan belah lagi putih...oh , kalau tak nak kucheng bagi kat dy....hahaha

Biu-biu ada twins !!!comey..

Tak sangka betul !!!

wer9740 said...

klu ko kena kencing oleh awek lagi panas...segala mcm panas ko rasa..hahahahaaa

Whoopz said...

Myth : xleh ar bro.. Nanti byk plak keturunan dia pasal makan ubt tu.. Hahaha


Nunady : x comel.. Kuceng gwa x reti berperangai mcm kuceng2 org laen.. Nanti lu nyesal kalau ambik kucing ni..

Whoopz said...

Wer : ye ke bro? Gwa suci @ inn0cent.. X penah lg kena kencing ngan awek.. Hahah..

klatecelop said...

Hahahaha.. Ape kate ini mlm kita kasi itu kucing hijrah simpang neram
sana.. Lu stanby guni

Whoopz said...

Klatecelop : hahaha.. X sanggup la plak.. Kesian..

Noor said...

soalan sy berbunyi begini:

adakah badan anda seperti yg berikut?

a)motor
b)kereta
c)Mesin basuh dan
d)peti ais

??????
=P

Whoopz said...

Noor : n0ne of the above.. Hahaha.. Kesimpulannya kucing gwa mengalami megalophobia..
:p

hellioz said...

gelimat la siyal!!!!!!!!1
gyahahahahhaah~

Linglung said...

keh keh keh...lu ada gaya jamban kucing kot :p

Whoopz said...

Hellioz : kucing gwa perangai geli bro.. :p


Linglung : kucing gwa nyanyuk..

larra said...

kucing ..lu memang rawks!!!!hehhehe rawks hampasgas!

nurul huda said...

hahahahha kucing.. kau mmg rawks!!


pasni berak plak kt whoopz!



hehehhe....
comel jer kucing dea...