BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Merah.. 69.. Gwa suke..




Ni je la yg dapat gwa buktikan yg gwa s0kong korea.. Half time 1-1! Mata da nak pejam.. Tgk s0rang memang x best..
Nak minum nescafe o panas.. Tp mls la pulak nak gi dapur..
Dah start 2nd half la plak.. 'Kehausan' la gwa malam ni.. Sejuk plak tu.. Peluk bantal je la..
Agak2 mana yg lg aku minat? Blogging ke worldcup.. Tengah taip ni 2nd half da start.. Argh.. Biar telinga je 'melihat' mata diperlukan untuk menaip entry.. go0ollll... ampeh.. Masa aku menaip ni la sibuk nak gol.. Korea 2.. Nigeria 1..
Kalau gwa tido kalah ar korea ni.. X pun seri..
Ngant0knya.. Tulisan yg gwa tulis ni pun nampak x nampak dah.. Kabur..
Gwa tido dulu la..
Gwa tido dgn keputusan 2-1.. Harap kekal sampai abis game..

Guten narch..

Klik sini kalo nak wat jersey mcm kat atas tu..


Korea 2 Nigeria 2

14 whooperz:

tujuhhariseminggu said...

suka 69 gak... <--- eh, apsal cam lain macam je maksudnye????

miahahhaa.... :p

Frodo Baggins said...

number itu lambang cinta
sejati wa pada maria ozawa
wakakkakakakkaka


>>___<<


((simpan tenaga tuk inggelen. hahaha))

Whoopz said...

7hari : hahah.. Ada rasa semacam je kan? Hahah


Frodo : 69 n coli merah itu? Hahah..

wer9740 said...

hahahah mcm posisi kamasutra je...

hellioz said...

bole geng ngn gwa
sebab gwa mane2 gol pon gwa jerit
gyahahahahahah~

Whoopz said...

Wer : ye ke bro? Gwa x taw pun.. Gwa inn0cent bab2 mcm gitu.. Hahah..

Hellioz : nanti final kita tgk sama2.. Hahaha

@yuE said...

team gua dah balik kampung dah...cis betol!!!!

Whoopz said...

Ayue : hahah.. Team lu x rawks..

aLya said...

sy x tgOk bola..
x bape nk rawks la..hahaha
neway..no 2 cntek..:-)

wer9740 said...

itali kalah hahahaha...france balik awal..england bernasib baik...ni semua pasukan yg aku tak sokong....

Whoopz said...

Alya : memang cantik.. :)


Wer : nanti final tgk kat kuantan ar bro.. Hahaha..

~fisha~ said...

hahaha!!! memang bowrink layan world cup sengsorang en?

wer9740 said...

port tempat aku lepak tgk bola kedai mamak kena sita oleh pejabat kesihatan kerana kotor,2 minggu tutup...kena tukar port baru yg lebih jauh,klu tgk kat umah nanti bukan kita tgk tv,tv yg tgk kita.....satu kedai mamak dah jadi kawan..ni kena cari kawan baru pula hahahahahaaa...

Whoopz said...

Fisha : meh j0in gwa tgk worldcup.. Hahaha.. Gwa 0ne man gang skrg..

Wer : zamzam best bro.. Awek kat kaunter tu.. Pergh.. Hahaha.. Jgn sampai gwa pegi s0rang2.. Hahah