BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, June 02, 2010

Buang tepi jalan..






Mcm sampah je.. Buang mcm gitu je? Sape yg buang baby ni gwa harap mati dia pun dalam keadaan mcm gini.. Mati tert0nggeng dlm keadaan bogel kat tepi jalan..
Bayi ni dipercayai baru je mati 3 jam sewaktu ditemui.. Kat jalan damansara jaya.. Urgh.. X terbayang gwa mcm mana diaorg bleh campak bayi tu..
Shilakak faker btol la.. Bikin gwa panas je..
kalau yg buang baby tu muslim,
Gwa doakan lu insaf.. Bertaubatlah..
Dah mcm2 gaye pembuangan bayi gwa tgk..
Gwa dah muak..
Kalau x nak baby tu kasi gwa..
Rasanya walaupun gwa bujang, gwa bleh jaga baby kot..
Terasa gak kaum2 yg campak baby merata ni lebih kurang je ngan kaum zionis tu.. Or maybe kaum campak baby ni lagi kejam kot..

Text codes

27 whooperz:

wer9740 said...

tak sanggup nak tgk huhuhuu

Whoopz said...

Gwa tgk kat tv td.. Adeh..
Runtuh jiwa gwa bro..

'AQILAH said...

muka baby ni macam dah besar...macam budak 2 3 tahun, tapi baru lahir...

so sad...manusia sekarang kejam...

Whoopz said...

Yeap.. Setuju.. Manusia semakin kejam..

triple x malaya said...

manusia yang bergelar sial je jenis buang2 baby nie..

larra said...

allah hu akbar..tak sanggup nak tengok..apa la punya manusia camni..bonatang pun pandai sayangkan anak..

Whoopz said...

xxx : meng0ng btl la manusia yg wat keje ni

Larra : x taw la dunia skrg.. Semakin kejam!

~BUTfulsay~ said...

mmg bodoh+bangang+bengong org yg bt keje mcm nie.. tau plak bt maksiat, dh dpt hasil cmpk2 jek.. setan tul r... mintak2 dia kawin nnt lngsg x dpt anak.. xtau ke diorg betapa bhgianyer ade anak??? budussss... aahhhh.. geram wehhhh!!!!!! (emosi tul aku..) cissss....

W@n!eZ@ said...

Ya Allah,siannye bby tu.knp la manusia cmtu makin menjadi2 prangai? bodoh+bangang..mmg sialla idup mereka2 yg buang bayi cmtu..

Whoopz said...

Butfulsay : ye ar.. Alangkah bahagianya kalau ada anak.. Kasi je baby tu kat gwa.. Gwa pun nak bahagia ada anak.. :)

Whoopz said...

Wanieza : moga kaum2 tersebut sedar n bertaubat.. Kerana malu mereka sanggup korban 1 nyawa.. Ishk..

hellioz said...

wtf siyal!
dem...

hellioz said...

post ni gwa xley gelak...

lahanat mane punye keje la neyh...

Whoopz said...

Ntah la bro.. Never ending st0ries..

..nOj.. said...

eh babi la. masa nk campak tu tak pk ke? setan madefaker

Whoopz said...

Rasanya masa dia campak tu baby ada nyawa lg x? Hish.. Pat0tnya dilibas kepala diaorg ni ngan kayu golf..
Kejam x kalau gwa wat gitu? Ishk lagi..

Redbloodsnow said...

bro, gua pun harap dorg gitu gak. puuiii dasar x berperikemanusiaan. cian bby tuh :( x nk kasi je la kat mana² org yg nak. x yah jd pembunuh bagai...I HATE IT!!!

bodoh punya org!

Whoopz said...

M0ga Tuhan kasi petunjuk kat org yg buang baby tu zie..
InsyaAllah..

aLeen aVriL said...

ya allah..kesiannya.

YamMy said...

tanda kiamat sudah dekat.. inilah contoh manusia bertopengkan binatang.

Whoopz said...

Avril : yeap.. Kesian kat baby..

Yammy : rasanya mcm gitu la.. Dah byk sgt tanda2 kiamat bakal tiba.. Cukup ke 'bekal' kite utk alam yg kekal nanti..

[z@ck] said...

ya allah..teruknya.sapa empunya anak ni..gila kentang buang anak tepi jalan!

Whoopz said...

Ni dah gile vavi la vavi khinzir da zack..

tujuhhariseminggu said...

jahat jahat jahat....
x ske ngan org camni..
menchik....

LotsOfLove-Pearls said...

alololooo babe..
gua pun turut hangen sama nengok..

gua nak guna perkataan kwan gua..
dia selalu cakap;

cilakak..

kahkah..
berdekah gua dengar perkataan tu.
kat blog lu gua jumpa lak 'shilakak'..

gua gelak 'hakhak'

sama bunyi tak..?

Mmm..

gua saket hati jek ngn mama papa baby ni..
adeh.. terguris hati gua..

nurul huda said...

ya Allah.


gile bodo tade utak pnye umat yg bt cmni.


huh.


jgnla dibunuh bayi yg xbdosa 2.


adoii keciannye

J. Love said...

babi celaka punye manusia yang buang bayi ni.