BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, April 29, 2010

Sara masa kecik..

Ni gambar² sara masa baby.. Mayb dah ada yg tgk kot.. Tp nak jugak aku tayang kat sini...







Comel kan sara.. Pipi tembam gile.. Nak picit² je rasa..

Ni masa sara dah besar sket..
Gambar dia dalam kereta..





Dah besar Mia Sara Nasuha ni.. Bertambah² comel...

N n0w tiap2 ptg aku bersama ngan dia.. Aku dah x minat ngan mama dia lagi... Minat sara je.. Mama dia jahat.. Curang...



















Haa.. Ni la sara tu.. Tentu ramai gak yg 'bersama' ngan sara tiap² ptg kan?
Cute ar dak ni.. Antara iklan yg pernah dia berlakon adalah Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, Astro, softlan n TM..
Birthday dia 30 sept 2005.. Mula keluar kat tv tahun 2008.. N0w stayin' kat Kota Damansara..


Ich liebe dich sara


Semoga membesar menjadi anak yg baik..

Adeh..


:(


..... .. . . .

11 whooperz:

ambo said...

jom yamseng...

Whoopz said...

Hahah.. Jom.. Bwk berukben..

klatecelop said...

ok

Frodo Baggins said...

hahahhahahah ~~~


((sbnranya wa dpt tgok pick fes jer ... yg lelain x dapat. haha tenet lemah tnga batin.))


woooohaaa!!


p/s: tp mmg rasa nak cubit pipi itu

iz-AnN عبداللطيف said...

uikss...tertipu aku weii...aku ingatkan sara mana lah tadi...ekekeke...saje jek ko ek...

Whoopz said...

Frodo: dtg lg es0k.. Hahah.. Esok tenet dah x lemau k0t..


Izan : :) .. Gotcha..

larra said...

hukhuk..bat hakak suspender jek hadek ini..sob2..

Whoopz said...

Larra : suspender xpe.. Jgn x pakai spender dah.. Hahah..

Redbloodsnow said...

mmg cute arrr...pp dia bam bam..hehe

klatecelop said...

ehem..ehem

Whoopz said...

Zie : kawen cpt.. Nanti dpt anak cute mcm sara.. :p

Klatecelop : malam ni 'tuisyen' lg? Hahaha..