BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, April 21, 2010

Hutan




Ni gambar yg diblueto0th dr tep0n en faizul.. Dia ni memang ske masuk hutan.. Byk gambar2 yg cantik dlm henp0n dia.. Tp saiz gambor bes0r gile.. Kena resize br bleh transfer ke tep0n aku.. Gambar yg 1st tu kalau x silap aku sg chad.. Kat mana da lupe plak.. Lawa gile tempat tu.. Yg 2nd tu kat bukit ibam.. Tasik biru.. Kalau tgk betol2 kat sebelah tasik biru tu ada satu lg tasik.. Warna ijau.. Sebelah² je tapi air warna laen² ..
Tasik mana yg cantik? Of coz la tasik biru.. Tp yg mana plak yg lebih elok? Tasik ijau la.. Why? Tasik biru tu satu kehidupan pun xde dalam tasik tu.. Airnya jd biru kerana chemical reacti0n.. Hasil dr aktiviti perlombongan yg dilakukan disitu satu masa dulu..
Satu hari nanti nak gak rasanya aku ikot faizul masuk utan.. Dia ada scanner.. Leh scan emas.. Dpt sebijik 'nugget' ok la.. Bleh beli laptop.. Letih dah blogging guna tep0n ni.. Hahaha..

2 whooperz:

larra said...

ha..kan ke tipon tu ameklah penting kt ekau kan..hehhee..santek tu ..yg sungeiii itu..nyaman doww..

Whoopz said...

Memang chantek.. Dpt camping kat cni memang best..
Tp gwa 'keje' '24/7' xde cuti.. Mcm mana nak g camping.. :p