BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, April 14, 2010

Cerita hantu lg..

Entry ni masih lg dlm m0od misteri n ngeri seperti entry dibwh.. Ngapenya ari ni aku asyik terserempak ngan menda2 mcm gini je.. Lepas ni kena g 'inibelogsaya' ar.. Cr ketenangan.. Hahah.
Tp seri0usly.. Dah 2x aku terserempak ngan cite2 antu ari ni.. Yg ni x sanggup aku nak paparkan kat cni.. Nanti berhantu plak blog aku ni.. Korang g la source cite ni k.. Korang baca la sendiri.. Ngeri.. Siap ada darah n bagai..

klik sini utk menatap cerita yg ngeri

Minta maaf la tuan blog.. Ambik cerita x minta izin..

Credit to : ape cer

2 whooperz:

ape cer said...

adoiii ade plak yg tgk blog eden yerkk hahhaha..mmg ngeri

Whoopz said...

Haha.. Halal la ek? Den minat betol ngan cerito antu kat blog ko tu..