BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, August 02, 2011

Polish!

Gwa kasi screenshoot sket seorg blogger punya words..







Ape org polish carik kat blog dia? Bukti kewujudan alien? Rasanya xde kot.. Heheh..
Tp skrg ramai je pengguna opera mini handler yg mem 'poland' kan kehadiran mereka ke internet.. Paham? X paham? Nanti gwa kasi tunjuk sket..






Nampak x Nph.pl tuh.. Poland la tuh.. Tuka proxy n cheat sket je terus jd org polish.. Kat blog gwa pun selalu gak gwa detect kehadiran kaum2 poland ni.. Ni buktinya..




Apalah yg diaorg buat kat blog gwa eyh? Tp bila gwa screenshoot gambar ni..






Baru la gwa perasan yg 'org poland' tu sebenarnya adalah gwa..

* kekadang gwa guna gak cgi poland ni..

8 whooperz:

marina anakcikbob said...

ko mmg suka syok sendiri.
ajar caner nak screenshot kat henpon.

Whoopz said...

g kat xchanger.mobi.. Search operamini 4.3 mod.. Dah donlot n install, guna key 9 for screenshot!

Sufy said...

ouh, baru tawu..tpi x letak pun widget ni kat blog..eheee

Adila Sahaja said...

haha...tak paham.baca dua tiga kali pun tak paham.nak jugak ada visitor dr Poland..:P

Fida Ghazi said...

selalu kalo aku tengok ade viewer dari obersi..otometik aku tau itu ko whoopz..walopon aku jahil pasal operamini ke ape ke..

Whoopz said...

adila : heheh.. Xpe, jgn paksa diri.. Jup lg ada la visitor dr poland kat blog lu.. :p

fida : bukan semua visitor obersi tu gwa kot.. :p

Whoopz said...

sufy : x yah la letak.. X penting pun rasanya.. :)

izzana said...

oh mcm tu.. una x reti guna.. kdng2 ip kita mmng boleh lari ke whoopz? una plik jugak una ade pembce stia dari united states.. tiap2 hari mesti ade.. bila una check kat nuffnang.. does it mean.. una sdnri dri united states?