BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, July 31, 2011

Xde hati..

Ptg smlm gwa dikejutkan ngan kedatangan din ke rumah gwa.. Muka din pucat.. Dia nampak lemah.. Tp masih sudi menggagahkan diri dtg ke rumah gwa.. Gwa jemput din masuk ke dalam rumah.. X sampai ati pulak nak borak2 kat luar mcm dulu2.. Din dah x mcm dulu..
Bdn din yg memang dah kecik tu semakin kecik... Kesian gwa tengok member gwa sorang ni..

Gwa cuba membayangkan apa yg terjadi ngan din kire2 sebulan yg lalu ..
Mcm ni ke?







Maybe la kot.. Ishk ngeri.. Mcm modified keta je.. Din kata lepas je surgery itu hari, 5 hari dia duk dalam icu.. X sedarkan diri.. Doc kata dari 8 bahagian hati dia.. Yg tinggal sekarang hanya 2 bahagian.. Batu karang yg dikeluarkan dr hati din byk.. Itam..
Sekarang nikmat hidup din dah x mcm dulu.. X bleh ketawa, x bleh batuk, x bleh bersin dan yg plg x rawks adalah xleh teran bila buang air besar.. :) Tp buat sementara je la.. Nanti bila dah sembuh luka surgery tu maybe semua yg kat atas tu dah bleh semula kot... Bertabahlah din.. Berborak ngan din semalam serious je.. Xleh dah buat lawak2 bodoh mcm selalu.. Kekadang gwa terlepas gak.. Berkerut muka din menahan skt bila dia ketawa.. Kesian lu din.. Sory.. Gwa x sengaja.. Heheh.. Bab hati tu jgn la bimbang sgt.. Nanti tumbuh hati baru.. Bukan senang nak dapat.. Gwa cemburukan lu.. Tp gwa xnak la hati baru.. Ngeri sgt prosesnya..
Kalau semua anggota mcm hati kan bagus.. Potong2 tumbuh semula.. Mungkin ada jantan yg ambik pendekatan berkhatan byk kali kot.. Heheh..
Ni gambar perut din yg gwa ambik semalam.. Jarang2 member gwa yg ada parut mcm ni.. Memang rawks ar lu din..







Ada 48 kesan mcm kena stappler.. Memang ganas arh.. Gwa ske.. Hahah..
Semoga lu cpt sembuh din besi.. X rawks ar sembuh lambat2 bai..



* selamat menyambut ramadan.. Selamat melipatgandakan amal..

9 whooperz:

Mimie.Candy Cane said...

lu kejam sangat kan berani melawak dengan din ni..gwa pun nak tergelak jugak mengenangkan seksanye din nak tahan gelak..arghh..lu kejaaammm

(^__^) miza muhd said...

siannya dia... mg dia cepat sembuh. :)

Whoopz said...

mimie : gwa x sengaje.. Heheh..

Miza : ye.. Semoga din cpt sembuh..

aLya maNip said...

smoga din cepat2 tumbuh hati baru..lepas ni bleh gelak puas2 bila whoopz wat lawak..hihi

btw, selamat menyambut bulan ramadhan & selamat berpuasa :-)

Whoopz said...

alya : selamat pose alya.. Nasik dagang se.. :)

aleen aiden said...

pffft!kurus pose wa arinih.aurat!!!kih3

Whoopz said...

alien : puasa? Bgs2.. :)

aLya maNip said...

nak nasi dagang kene mari buke pose kat teganu la..hehe

Whoopz said...

alya : bereh boh.. Jup lg sampai..