BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, March 01, 2011

rahsia bulan kelahiran gwa?




klik sini kalau nak wat gambar kat atas tu


Td gwa try 1 applicati0n kat fb.. Rahsia bulan kelahiran islam.. Resultnya sangat mengguris hati, jiwa dan limpa gwa..

Tp gwa share la jugak kat sini.. Kerana gwa rasa applicati0n mcm tu xleh menilai gwa sepenuhnya.. *kalau la resultnya x mcm dlm gambar kat atas, mayb gwa dah memuji-muji applicati0n tu kot? Hahah*
Memang gwa jahat..
Skrg gwa cuba tidak menjahatkan diri gwa dah..




Tuhan sayang semua hambanya.. Pintu taubat sentiasa terbuka...


*nak buang ke x? Kalau x buang mcm x kena la plak.. Tp gwa syg nak buang.. Ishk kenapa la hati gwa penasaran mcm ni.. :o(

13 whooperz:

marina anakcikbob said...

sekali ko menilik, 40ari amalan x d terima..
ko sedih nak watpe, bukan betul pon..
sebab tu jgn menilik, result dia boleh meng-kucar kacirkan idup..

larradanish said...

ko maen lagi mende cenggini whoopz..hehhe..jom ramai2 men gabungan nama tu..mencari nama anak..

Whoopz said...

anakcikbob : ni dikire menilik eyh?

Akak larra : gwa memain je kak

Catherine- said...

whoopz~ kadang benda tu buat diri lebih bersedia menghadapi masa mendatang. yang tak baik tu, ubah lah jadi ia baik. kenali diri sendiri. dan kau tahu di mana dan apa yang perlu dan terbaik buat diri.


:)

Frodo Baggins said...

rahsia bulan lahir?
jom selidik rahsia number2 pulak
wooohaaaaaaa

1/0 ~ infiniti

kenapa? keh3x

HEROICzero said...

HAHA gila kejam duh aplication neh.

adrinaqamarina said...

application tu tipu laa!

zurinhizuddin said...

wops..tgk2kan bulan julai pulak..ehhh dh mcm tarot kad reader pulak ko nih..

sekiyan time kasey

Whoopz said...

catherine : mekasih cik catherine :)

frodo : gwa fobia ngan number.. Heheh

hero : yeap.. X takot dosa agaknya applicati0n tuh.. :)

rina : ye.. Sy tau cik bulan.. :)

juin : ye la.. Kalau rajin nanti gwa tgk2kan..

aLya said...

ishh..jaat la application tu. alya baru je wat tapi dpa seme baek..hahaha

haa.nk buang pe tu???

Whoopz said...

alya : bgs la kalau dpt yg baik2.. Ada la benda yg gwa patot buang.. Heheh

eiffel said...

lol~ keji weh!smua nya negatip!tgk, bila kita diperkatakn negetip, maka kita pown jd negatip..

dan..gwa stuju ngan marina..mendi ni jgn caya sgt...tok hiburan sesuka xpela...

Whoopz said...

ei : gwa pun bersetuju ngan lu n anakcikbob.. :)