BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, February 09, 2011

Contest Cik Putree Sejinjang

Mula2 kena taruk gambar ni katanya..










Ok.. Done..

Pastu kena jawab soalan pulak..


Soalannya..


"Ada seorang lelaki
bisu ni berhajat nak
tukarkan diri dia dari
seorang yang bisu
kepada yang boleh
bercakap...jadi if lah
si bisu ni dah boleh
bercakapkan, korang
rasa apa ayat
pertama yang akan
keluar dari mulut
dia?? "

apa gwa nak jawap neh? Boley tol0ng gwa?

Tp kalau gwa la yg bisu tu kan rasanya ayat yg pertama keluar dr mulut gwa rasa2nya mcm kat bwh ni..




'testing.. Testing.. Cubaan suara..'

Heheh.. so.. Gwa akan stick ngan jawapan ni..

Apa la hadiah yg cik putree nak kasi eyh? Tiket konsert metallica? Perghh.. Gwa kalau masuk c0ntest x pernahnya nak menang.. Ape buruk sgt nasib gwa..

X kalah menang pun xpe.. Gwa saje2 je ni.. Heheh..Tp rasanya menang kot.. X arh.. Mesti x menang punya arh..


Its 2am oledi.. Gwa xleh tido.. So gwa jumpa k0ntest ni, gwa j0in.. Jarang sgt2 gwa j0in menda2 mcm ni.. Tp apa salahnya kan? Kalau lu berani join ar..

2 whooperz:

zurinhizuddin said...

kalo duduk kat jinjang blh join gak ker?...moskil2

PutRee SeJiNjaNg said...

huhu..thanks for join ya...i love ur answer... :)