BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Seluar kena cat..

Sabtu lepas.. Bersamaan berapa haribulan gwa dah lupa.. dan malas gwa nak kire..
Sabtu lepas jugak gwa menghadirkan diri ke majlis kenduri perkahwinan anak perempuan jiran gwa..
Bukan setakat menghadirkan diri time makan je.. Pagi² lg gwa dah bertungkus lumus menolong makcik² dan pakcik² yg anak² dara diaorg comel² belake tu.. Heheh.. Tol0ng ada makna? X arh.. Memang mcm dah jd tempat wajib kalau ada kenduri, mesti ada gwa kat bahagian dapur.. Bahagian masak memasak.. Gulai menggulai..

Memang dah tradisi kot.. Dulu arwah ayah gwa ketua tukang masak kalau ada kenduri kendara.. Ada la sket² tips n tricks arwah yg sempat gwa belajar ngan arwah..

Ishk.. Ngape terpes0ng cite dari tajuk ni..
Xpe la terpes0ng sket.. Dpt la kurang²nya memanjangkan entry karangan darjah 3 gwa ni..
Ok.. Berbalik kite pada tajuk asal entry ni.. (Kenapa eyh kena guna word 'berbalik' pada ayat mcm ni? Kalau guna 'berpulang' bleh?)
Selepas selesai acara tumis menumis, kacau mengacau dan gurau²an 18sx ngan pakcik² kat bahagian dpr tu gwa pun balik rumah dgn berbekalkan sepinggan nasi yg penuh ngan lauk pauk yg gwa tol0ng masak utk santapan bonda tercinta..
bonda dah lama x menghadirkan diri dalam acara² mcm ni.. Kesihatannya x mengizinkan.. Jd gwa ar pengganti bonda..

Setelah selesai acara santapan bonda, gwa pun bersiap sedia la untuk pergi semula ke majlis kenduri tu.. Untuk majlis santapan gwa pulak.. Gwa pergi ngan member gwa.. Setelah memenuhkan pinggan ngan segala lauk pauk yg dihidang secara buffet tu, gwa ngan member gwa pun ambik 1 lokasi strategik yg mana kiteorg bleh makan sambil menjamu mata melihat awek² berbaju kebaya jarang.. Baru la ada selera nak makan..

Tengah syok layan nasik n awek baju kebaya jarang, tetiba dtg seorg otai rock membawa satu jug air sirap limau.. Pergh.. Memang best.. Sirap chinta kenduri memang best..
Masa otai rock tu nak blah dia ternampak sedikit kesan cat pada poket jeans gwa..
Dia pun dgn rela hati menerangkan segala mcm cara nak hilangkan kesan cat tu.. Gwa hangguk² je.. Member gwa sengih² je..

Ketahuilah oleh kamu wahai si otai rock.. Seluar gwa memang dah ada kesan cat tu semenjak kali pertama gwa kenal dia.. Gwa hangguk aritu saje x nak kasi lu malu.. X nak la nampak lu ni x aptudet.. Gwa pun xde la aptudet sgt.. Tp EVISU memang
mcm tu.. Ada kesan cat huruf m (seagull) kat poket belakang..

20 whooperz:

adrinaqamarina said...

:)

adrinaqamarina said...

aweks kebaya jarang? haip!

:P

King Of Single said...

aku mmg xtahan la bro ni puye entry sempoi n lawak..bhahaha..ayat "berpulang" digunekan khas dajah 6 bwah je r bro...kehkeh
hah! bab suar cat lak
tanpa disengajekan la plak bro otai tu duk bebel pasal suar tu...adehh padahal mmg corak gitu.


p/s : aww jarang siott! awek oh awek..HAHAHAAA

little cart00n said...

hahah..
sempat pulak usha awek kebaya jarang eh..cungkil bijik mata baru tahu! :p

teddyuna said...

haha... seluar tndamcdmerh..;))

aleen aiden said...

xpe,lu cube je rendam dgn bahan pelincir yg boleh melincirkan kaler merah 2 dr seluar lu.rendam dlm 2 3 mlm.kite tengok hasilnye.lebey kurang ujikaji lah ni.stuju?keh3

Fida Ghazi said...

ok..dah tau size pinggang kau!

eiffel said...

er....ituuuu cam kesan cat ker?????
adesss...


macam mana lar klo dia tgk jean's levi's stok yg ada tompok2 tuh...msti dia ingt taik lalat kan?!!!!

Whoopz said...

Adrina : yeap.. Jgn salahkan mata yg memandang.. Salahkan awek berbaju kebaya jarang.. :p

Kings : lu ni aweks ke pakwe eyh?

Little cart00n : menda dah dpn mata gwa tgk je la.. Free.. X kena byr pun.. Hahah

Whoopz said...

Una : mc d? Mwahahahah..

Aleen : x sanggup! Absolutely no no.. Syg weh..

Fida : dah tau size gwa? Heheh.. Terblushin la plak gwa.. Mwahahah

Ei : otai tu nampak sket je.. Gwa tgh duduk masa tu..

fieza said...

hahaa....
kalo tkene cat..elok pulak lawa je cat 2 bentuk m kn...

aleen aiden said...

ha3.katakan ye kepada peluntur!hoyeah! :P

bidadarihijau said...

wahh cuci mate tgk awek baju jarang ehhh..haipppp!
lepas ni letak cat hurup lain plakk..huhu

Whoopz said...

Fieza : :) type evisu kat g0ogle.. Byk lagi seluar yg kena cat lu akn jumpa.. :p

Aleen : not 0n my evisu.. :p

Bidadari : mata gwa da lama x cuci.. Heheh

teddyuna said...

hehe.. tapi betul gak kan? kamu tipu itu bukn cat

aLya said...

waa..stylo ar kesan cat kat suar,,nanti sy tumpahkan cat terus la kat sluar tu. mesti kawan tu tolong basuhkan terus..bukan takat bg tips je..hehe

Redbloodsnow said...

hahahaha..ape lah brader otai rock tuh. mmg x update weh..haha. Nih aku nk puji ko ni...baguhih ah ko angguk² kan aje.

x nak gtaw dia the truth sbb x nak malukan dia. bagiuh ah anak bujang sorg nih :P

Whoopz said...

Una : gwa tipu sunat

Alya : hahah.. Sgt x sopan lelaki tol0ng basuh seluar lelaki lain.. GAY! Hahah

Zie : dia otai.. Gwa x sampai ati nak malukan dia..

aienz nawawi said...

woah gamba rozita che wan tuh
haha
taleyh bla yer ada care2 nak ilangkan cat kat slua
huhu

neway thanx follow
sy follow balik=)

rajin2 la view ukeyh
=)

Whoopz said...

Aienz : rozita che wan rawks.. Hahah