BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, October 03, 2009

Fairuz




Fairuz a.k.a puyuh.. Kwn aku.. Ape pun kawan tetap kawan.. Skrg dia x sht sket.. Schiz0prenia.. Sian kat dia.. Walaupun luaran nampak happy je.. Tp hakikatnya dia skt.. Tp xde la teruk sgt.. Dia stil taw jaga penampilan diri.. Bercakap pun xde la melalut sgt.. Dulu mamat ni salah s0rang dak genius masa kat sek0lah.. Keje pun 0k.. Kat petr0nas.. Assistant manager.. Gaji dah 5/6 ribu.. Tp ntah mana silapnya tiba2 je jumpa dia dlm keadaan mcm gini.. Selalu gak aku minum2 ngan dia.. Layan dia b0rak.. Mcm2 crita kuar dr mulut dia.. Ser0n0k je dgr.. Kekadang ketawa kami sama kuat, 0rg keliling pandang je.. Lantak lar.. Aku x penah pandang dia seperti mana kebanyakan 0rg2 kampung pandang dia.. Aku juz anggap dia x sht je.. Kekadang b0rak dia masih diselitkan ayat2 0rang putih.. Lancar je.. X tersekat pun.. Kagum gak aku ngan mamat ni.. Aku selalu nasihatkan dia supaya jgn tinggal ubt.. Kena mkn selalu.. Harap2 suatu hari nanti dia akn sembuh.. InsyaAllah...


P/s: dah lama gambar ni aku publish.. Tp x sempat nak type2.. Bz sgt lately..
Pic yg plg bwh tu the 0nly 'd0kumen' yg ada pada fairuz.. Ada gambar bas warna ijau.. Rumah warna biru.. N tulisan jawi yg ntah sape tulis.. Sign kat bwh surat tu tertulis.. -Waris Sultan Pahang- ishk... Lantak la k0 puyuh.. Janji x kac0 0rg sudah..

0 whooperz: